משלוח חינם ללקוחות חדשים עכשיו!

אופניים קדמי מתלה, סגסוגת אלומיניום המזוודות הופעות המוביל מתלים 15KG קיבולת הרים אופני כביש Pannier המתלה.

 0

₪99.69 ₪124.63

רכיבה על אופניים

במלאי

תיאור מלא

קוד ספק: n1009

באיכות גבוהה סגסוגת אלומיניום: חסון אופניים מסגרת, בעיקר עשוי מפלדה באיכות גבוהה, ציפוי שחור, עמיד, מתאים מאוד זמן-מרחק חיצונית רכיבה, יכול לשאת חפצים מעל 15 ק " ג (מומלץ לא לסחוב יותר מדי חפצים כדי למנוע תאונות).

תיק מטען הגנה: (שחור 2 מוצר)יש מגן תומך בשני הצדדים של החזית חבילה המדף.בעת רכיבה עם תרמיל על הגב, זה יכול למנוע התנגשויות או חיכוך בין התיק ואת הגלגל, ובכך להבטיח את הבטיחות של רכיבה.תואם עם V-ברקס דיסק מערכת הבלמים.מתאים עבור אופני הרים או אופני העיר, אופני כביש, אופניים מתקפלים, וכו'.

רב תכליתיים להסרה: האופנוע שלנו הסל לפני שדרוג הנסיעה שלך לשלב הבא והוא יכול לעמוד ביותר לצרכים יומי נסיעות.להסרה עיצוב קדמי מתלה Brasket בשביל ללכת לבית ספר, קניות, חיות מחמד סלים, קניות, פיקניק, חיצונית סלים.בין אם אתה קופץ מעל החנויות או על-קצר המרחק הסיור הזה חניית האופניים תהיה הבחירה הטובה ביותר שלך.זה שלך לוויה מושלמת על אופניים.

2 סוגים של תיקון שיטות: 1. מזלג קדמי חור התקנה: זה יכול להיות קבוע על שמורות החור של האופניים מזלג קדמי פנדר (ראה תמונה). 2. אם מזלג קדמי אינו שמורות חור, להשתמש מסופק כבל לקשור לתקן את זה.ואז להתקין 2 circlips.האופניים מזלג קדמי בקוטר דרישות (28.6-31.8 מ " מ).

קל להתקנה: אפילו טירון יכול בקלות להתקין את זה!מגיע שלם עם אביזרים וברגים, ואת המפתח.אתה יכול להתקין אותו ישירות אחרי שאתה מקבל את החבילה.לפני חניית האופניים יכול להיות מחובר למושב צינור, פשוט על ידי הידוק הבורג.פשוט לצרף את חלקי האופניים בלי לבקש חורים.

חומר: סגסוגת אלומיניום

צבע: שחור

תכולת חבילה:

1 x אופניים אחורי מתלה

רק מעל חבילת תוכן, מוצרים אחרים אינם כלולים.

הערה: השתקפות אור ושונה מציג עלול לגרום צבע של פריט בתמונה קצת. שונה הדבר האמיתי.המדידה מותר השגיאה +/- 1-3 ס " מ.


מפרט

  • מקור > סין
  • קיבולת (עומס) > 20 ק " ג

חוות דעת (0)

הוסף ביקורת