משלוח חינם ללקוחות חדשים עכשיו!

הרכב מחזיק טלפון 360 תואר הסיבוב השמשה הקדמית בלוח המחוונים כוס יניקה חזקה הר הסלולר לעמוד הפנים המכונית אביזרים

 0

₪32.56 ₪65.15

הפנים אביזרים

במלאי

תיאור מלא

קוד ספק: n11786

נקודות לשיחה :

1. חזק ספיחה: עם כוס יניקה חזקה שיכולה להימשך זמן רב, הטלפון הזה מחזיק בחוזקה לצרף את שמשת הרכב או לוח המחוונים.אתה יכול גם לשטוף את כוס יניקה שוב ושוב לשחזר את הדביקות.

2. ניווט קל: זה כוס יניקה מחזיק טלפון לרכב מאפשרת לך להתאים את הטלפון שלך מכל זווית המיקום שלה עם 360 מעלות סיבוב צ ' אק וגמיש סיבוב, מה שמבטיח נוח ובטוח חווית נהיגה.

3. שימוש ארוך טווח: עשוי אמין חומר ABS, זה כוס יניקה מחזיק טלפון לרכב הוא חזק ויציב.אתה יכול להשתמש בו במשך זמן רב מבלי לדאוג מזיק לסביבה.

4. תאימות טובה: זה כוס יניקה מחזיק טלפון לרכב מתאים לרוב הדגמים של כלי רכב והוא יכול להחזיק 4.7-7.2 טלפונים ניידים באופן מאובטח.יש לו ברוחב יד הסוגר זה יכול להיות מותאם כדי זוויות שונות ועמדות לפי ההעדפה שלך.

5. מספר משתמשים : זה כוס יניקה מחזיק טלפון לרכב יכול לשמש לא רק על השמשה או הדשבורד, אבל גם על השולחן, קיר או כל משטח חלק.זה הוא רב-תכליתי ומתאים תרחישים שונים והתקנים.

תיאור:

זה כוס יניקה מחזיק טלפון לרכב הוא חובה עבור כל נהג.יש לה כוס יניקה חזקה נדבק בחוזקה אל השמשה או הדשבורד, והוא גמיש סיבוב זה מאפשר לך להתאים את הזווית ואת המיקום של הטלפון שלך.זה נעשה בחומרים ידידותיים לסביבה, כי הם עמיד ובטוח.יש תאימות טובה עם רוב טלפונים חכמים, מכשירי GPS, והוא יכול לשמש עבור ניווט, מוזיקה, שיחות ועוד.קבל את שלך היום וליהנות נוח ללא ידיים חווית הנהיגה.

מפרט:

1. סוג: כוס יניקה מחזיק טלפון נייד

2. המוצר חומר: ABS

3. משקל: 350 גרם

4. צבע: שחור, כחול, צהוב, אדום

5. סגנון: מגן, כיכר מגן קטן אוטומטי נעילה, המבטיח 8

6. גודל חבילה: 11.5*9.5*8cm

הרשימה :

כוס יניקה טלפון נייד הולדר *1


מפרט

  • חומר > ABS
  • שם של צבע > שחור
  • מקור > סין

חוות דעת (0)

הוסף ביקורת