משלוח חינם ללקוחות חדשים עכשיו!

שרשרת כלי אוניברסלי שרשרת כלי האופניים כביש הרים, אופניים שרשרת כלי לתיקון שרשרת אופניים ספליטר עם שרשרת קרס

 0

₪15.01 ₪22.40

רכיבה על אופניים

במלאי

תיאור מלא

קוד ספק: n200557

מציגים את שרשרת מפסק כלי עשוי מצוין חומר, כדי להבטיח יעיל ומהיר תיקון אופניים בכל עת, בכל מקום.עם משולב שרשרת הוק תפקוד, יש לו מגוון רחב של יישומים עבור כל סוגי השרשראות.שדרג את האופניים שלך ערכת תיקון עם זה חיוני כלי.

מפרט:

שם: שרשרת אופניים קאטר

משקל נטו: על 127G

חומר: סגסוגת פלדה

ישימות השימוש: 3*32 אינץ '/7.62*81.28 ס "מ 3*16 סנטימטר/7.62*40.64 ס" מ שרשרת 5-10 מהירות מהירות משתנה שרשרת

אריזת רשימה:

1*שרשרת אופניים קאטר

הערה:

1. בשל השונות תצוגה ותאורה אפקטים, הצבע המקורי של המוצר עשוי להיות שונה מעט מן הצבע שמוצג בתמונה.תודה!

2. עקב מדידה ידנית, מדידה סטייה של 1-3 ס " מ מותר.

ראה עוד פרטי המוצר

1.בסדר החומר: מבנה עם הממונה חומרים שלנו שרשרת תכונות כלי מתכת מסגרת להבטחת עמידותו.את החלקה הגומי מספק אחיזה יוצאת מן הכלל נגד החלקה טיפול כדי למנוע היד מחליקה, מה שהופך אותו אידיאלי עבור משימות תובעניות.שלה מובטח עמידות ואחיזת נוחות להפוך אותו תכליתי, כי אתה יכול לסמוך על זה.

2.עיצוב קל: עם זה נוח שרשרת כלי, אתה יכול לתקן את שרשרת האופניים בחוץ.זה לא לוקח מקום בתיק או בכיס, בזכות משקל קל ועיצוב נייד.יש נפח קטן ועם חומר באיכות גבוהה זה עושה את זה עמיד וקל לשימוש.

3.מובנה שרשרת הוק: חלקה שרשרת אופניים תחזוקה.באופן מאובטח לשמור על שרשרת אופניים עם שרשרת הכלי המובנה של שרשרת הוק פונקציה.להיפרד שרשרת שחרור או יורד במהלך תהליך התיקון.ליהנות קלה ופשוטה שרשרת שבירה.

4.ייחודי מחורץ חלון: מאמץ ליישר את שרשרת קוטור עם סיכה על ייחודיות מחורץ החלון על גבי שרשרת מסיר.מיד לאתר את סיכת מרחק ולהתאים אותו זמן מהיר ויעיל להסרת.שליטה נוחה עבור טרחה בשרשרת התחזוקה.

5.השימוש הנרחב: לא משנה איזה דגם של אופניים אתה צריך, שלנו שרשרת הכלי יכול בקלות להסיר 5-10 מהירות שרשראות.עם אוניברסלי שלה תאימות, זה עובד על אופני הרים, אופני כביש, אופני BMX, ועוד.לקבל תכליתי שרשרת להסרה עם רק 1 כלי!


מפרט

  • מקור > סין
  • סוג > תכליתי כלים

חוות דעת (0)

הוסף ביקורת