משלוח חינם ללקוחות חדשים עכשיו!

מסך מגע כפפות סרוגות קטיפה כפפות חורף עם מסך מגע האצבעות מעובה מבודד כפפות לרכיבה על אופניים רכיבה על אופניים, נהיגה

 0

₪3.51 ₪5.00

רכיבה על אופניים

במלאי

תיאור מלא

קוד ספק: n213909

להישאר חמים מחובר עם מסך מגע כפפות.הכולל מסך מגע פונקציה מעובה קטיפה השכבה הפנימית, תהיה נוחה ויציבה בזמן נסיעה.Windproof, חמים, כפפות אלה יחמם אותך בחורף.

מפרט:

חומר: מעיל + ספנדקס

גודל המוצר: על 25x9.5 ס " מ/9.84x3.74 ס " מ

צבע: כפי שמוצג

רשימת

1 זוג כפפות מגע

ראה עוד פרטי המוצר

1.לפעול מסך מגע ברגישות: להישאר מחובר עם מכשירים במזג אוויר קר מבלי להקריב נוחות.שלנו עם מסך מגע כפפות לאפשר מגע רגיש פונקציה על האצבע המורה, האצבע האמצעית, ואת האגודל על חלקה אינטראקציה עם המכשירים שלך.

2.נוחות אולטימטיבית: עם מותאם להתאים ועבה קטיפה הציפוי שלנו מגע כפפות לספק נוחות ללא תחרות, תוך מניעת יובש, קור.את עיצוב ארגונומי מחקה את הצורה של היד שלך, לשמור את זה חם ונעים לאורך כל היום.

3.מתקדם אחיזה: שמציעה אנטי להחליק דקל הממונה על יציבות ובטיחות במהלך חיצונית לרכב.להישאר מחובר עם מסך מגע האצבעות זה להגביר את היד חיכוך, מתן טרחה שימוש של הטלפון או מחשב הלוח שלך ב-the-go, תוך שמירה על אותך מאובטח.

4.Windproof עיצוב: ליהנות החורף בחוץ עם הכפפות האלה כי הם עשו עם מסך מגע מתקדם תאימות.את windproof השכבה החיצונית שומרת את הידיים חם ויבש, ואילו רך הפנימית מוסיף נוחות נוספת.

5.ביצועים יוצאי דופן: מבנה עם סרוגים אלסטי בד זה מספק גמישות מעולה & שהעור שלך יוכל לנשים, אלה מסך מגע כפפות לספק התאמה מושלמת, מבלי לגרום אי נוחות כלשהי.


מפרט

  • מספר הדגם. > כפפות חורף
  • חומר > ג ' ל סיליקון נוזלי
  • מקור > סין

חוות דעת (0)

הוסף ביקורת