משלוח חינם ללקוחות חדשים עכשיו!

הרבעה Finder קיר סורק 4 ב 1 אלקטרוניים הרבעה חיישן איתור הקורה Joist המוצא קיר גלאי הקצה מרכז (אפור+שחור)301

 0

₪31.59 ₪92.52

מדידה & ניתוח מכשירים

במלאי

תיאור מלא

קוד ספק: n215202

※סוללה דגם:6F22.9V לא כולל!!!

הרבעה Finder קיר סורק 4 ב 1 אלקטרוניים הרבעה חיישן איתור הקורה Joist המוצא קיר גלאי הקצה מרכז (אפור+שחור)

★MOCITA הרבעה finder מעוצב בצורה מקצועית!MOCITA הרבעה כל משתמש לשדרג חיישנים פנימיים.הוא חש שינוי צפיפות בחלל מאחורי הקיר ומאתר את מרכז הרבעה עם דיוק רב.בתוספות.את הצורה של הקיר הזה סורק מראה גם את הקצוות של הרבעה.מרכז stud הוא המקום הבטוח ביותר כאשר גובר משהו כבד.את הקצוות לעזור לך לבדוק מחדש את מיקומי.קח את זה הביתה, הופך את DIY שיעורי בית יותר קל!

★מצבי סריקה של עד 60 מ " מ עומק - הרבעה איתור יש המופתי פונקציות והוא יכול במהירות ובקלות מאתר עץ חתיכים מתכת לקורות וקורות מתכת צינור ברזל ולחיות AC החוט מאחורי קירות, רצפות, ותקרות.חתיכים יכול מצב סורק באמצעות שכבה אחת של גבס עד 0.75 ב.(19mm).בעמקי יכול מצב סורק באמצעות 2 שכבות של קיר גבס עד 1.5 ב. (38 מ " מ) עמוק.עמוק הרבעה סריקה במצב רגישות גבוהה יותר סריקת מצב זה אמור להיות בשימוש כאשר קיימות שכבות נוספות של wallboard.

★חוט WSRNNING מחוון, לא הפחד של קידוח לתוך גדר - תיל להתראה הוא עד 2.(51mm) עמוק.בונוס נוסף הוא כי החוט אזהרה תמיד בעת סריקה StudScan/DeepScan/MetalScan מצבים, להתריע על נוכחות של חיים, unshielded חשמל AC החוטים עד 2 ב. (50 מ " מ) עמוק, אשר מסייע לך להימנע לקדוח או לדפוק בפטיש לתוך צינור מים או חוט חשמל.

★קל READLCD תצוגה +SOULD אזהרה עוזר למצוא את הרבעה מרכז הרבעה DEGES בקלות - מציג את הרצוי הרבעה המרכז, כמו גם את המיקום המדויק של Stud - דיגיטלי הרבעה גלאי תכונות LCD גדול תצוגת יחד עם קול גדול אזהרה כדי לזהות את המיקום מדויק של אובייקטים.כאשר תמצא את החומר, צג ה LCD-יסמן את הכיוון ואת העוצמה של צפצוף אומר אם אתה קרוב יותר למטרה.מהירות זיהוי חוסכת למשתמשים זמן באופן משמעותי.

★MOCITA הוקדשו מחקר ולפתח קיר הרבעה המוצא במשך שנים רבות, ויש לנו צוות מקצועי ובוגר הפקות התהליך.MOCITA הרבעה finder לא רק נותן לך למעלה איכות, דיוק רב, אך גם לספק מוטי-פונקציות לפגוש את הצרכים המעשיים על קיר גבס, מחרטה קיר, תקרה, קיר גבס, wallboard וכו'.


מפרט

  • מותג > MOCITA
  • N. w. > 160g
  • עם מסך LCD או לא > כן
  • DIY אספקה > נגרות
  • צבע > גריי
  • מספר הדגם. > SH-301
  • סוג חשמל > מופעל סוללה
  • מקור > סין
  • גודל המוצר > 180*80*35 מ " מ

חוות דעת (0)

הוסף ביקורת