משלוח חינם ללקוחות חדשים עכשיו!

המכונית כיסוי גלגל הגה לנשימה אנטי להחליק עור PU היגוי מכסה את ההגה אוניברסלי עוטפת אוטומטי קישוט

 0

₪31.59 ₪63.18

הפנים אביזרים

במלאי

תיאור מלא

קוד ספק: n24414

שלנו כיסוי גלגל הגה לנשים הוא הבחירה המושלמת!זה בהיר ואנרגטי לכסות יביא פופ של צבע למכונית שלך תוך מתן אחיזה נוחה.שלה קל ההתקנה יכולה להתבצע תוך דקות והוא עושה מתנה מושלמת עבור כל מכונית-לאהוב אישה!

מפרט:

המוצר חומר: עור PU

המוצר משקל: 100 גר'

גודל המוצר: 18*10*2 מ "מ/7.09*3.94*0.79 ס" מ

ישים ההגה גודל: 37-38 סנטימטר/14.5-15 ס " מ יוניברסל

רשימת המוצרים:

1*כיסוי גלגל הגה

1*בלם כיסוי

1*ציוד לכסות

הערות:

בשל שונות תאורת מסך הגדרות, את צבע המוצר עשויים להיות שונים מעט מן התמונה.

בשל ההבדל ידנית מדידה, בבקשה לאפשר 1-3 ס " מ. ההבדל בגודל.

ראה עוד פרטי המוצר

1.חומר בדרגה גבוהה: זה באיכות גבוהה עור PU כיסוי בנוי עם חוזק ועמידות בחשבון, להבטיח לטווח ארוך הגנה על ההגה.עם מראה רך, נוח לגעת, זה משפר את חוויית הנהיגה שלך בעזרת הוסיף נוחות ואמינות.

2.מסוגנן ויפה: זה מכסה את תכונות הביצוע מעולה עם משטחים משובץ צבעוני מלאכותי אבני חן, הוספת אנרגיה, בהירות הפנים המכונית שלך.את עיצוב מעודן יהפוך את ההגה מראה מבריק ומסוגנן, מביא מגע של יוקרה את חוויית הנהיגה שלך.

3.חווית נהיגה נוחה: להפוך את הנסיעה שלך עם שלנו מיקרופייבר עור כיסוי גלגל הגה.מבנה מ לנשימה, ללבוש עמידים חומר, זה מספק נוחות מירבית ועמידות.את ההתאמה המושלמת עבור בינוניות גלגלי הגה 14.5"-15" קטרים מגן מפני כוויות שמש, שריטות, דהייה ולכלוך.

4.מאמץ הרכבה: אתה יכול להתקין את כיסוי גלגל הגה בעצמך תוך דקות ספורות.פשוט מניחים את המכסה על החלק העליון של גלגל ההגה ובהדרגה הוא כלפי מטה.הכיסוי נועד עם לא הפנימית טבעת וגמישות גבוהה, אז זה מתאים בנוחות ובבטחה.

5.מתנה מעולה: לרומם את ניסיון הנהיגה שלך בעזרת מפואר זה כיסוי גלגל הגה.עשוי באיכות גבוהה עור PU, הוא מספק נוחות ועמידות, מגן על הידיים מפני קור וחום.זו המתנה המושלמת לימי הולדת, ימי נישואין, או חג המולד, יוסיף תחכום לכל נסיעה.


מפרט

  • מקור > סין

חוות דעת (0)

הוסף ביקורת