משלוח חינם ללקוחות חדשים עכשיו!

שיער, כלי ארגונית שירותים ארגונית קיר רכוב שיער, כלי ארגונית אוניברסלי גודל מייבש שיער מחזיק עבור חדר השינה.

 0

₪14.86 ₪40.14

אחסון בבית & הארגון

במלאי

תיאור מלא

קוד ספק: n314834

לארגן את אביזרי שיער עם שלנו קל משקל בעל!זה יכול לאחסן את כל סוגי אביזרי שיער, והוא החלים נרחב.שלה עם עיצוב החלקה, זה לא קל ליפול.בנוסף, קל לנקות, מה שהופך אותו נוח בנוסף לשגרה שלך.

מפרט:

שם: מייבש השיער בעל

חומר: ABS

גודל: כ 16.1*9.24*12.9(ס " מ)/6.34*3.64*5.08(ב)

קיבולת מטען: לא יותר מ-2kg

אריזת רשימה:

1*מייבש שיער הולדר

הערה:

1. בשל השונות תצוגה ותאורה אפקטים, הצבע המקורי של המוצר עשוי להיות שונה מעט מן הצבע שמוצג בתמונה.תודה

2. עקב מדידה ידנית, מדידה סטייה של 1-3 ס " מ מותר.

ראה עוד פרטי המוצר

1.מאמץ הארגון: חנות שלך, מייבש שיער בקלות עם זה נוח הולדר.זמין בשני צבעים כדי להשלים את העיצוב שלך, הוא מתקפל בקלות, קל משקל עבור מאמץ אחסון.

2.- תכליתי: לשמור את חדר האמבטיה מסודר ולשמור מרחב עם מייבש שיער הולדר.עם רב-פונקציונלי אחסון, זה יכול לאחסן את מייבש השיער, מחליק שיער, מברשות, בזמן ששירת ארגונית, פתרון.

3.מגוון רחב של משתמשים: להפוך כל חדר לתוך עיצוב שיער החלל שלנו עם מייבש שיער הולדר.שלו רחב תאימות עושה את זה מושלם עבור שימוש בשירותים, במטבח, בחדר השינה, בסלון, או הלשכה.

4.לא-תרגיל חובה: הר הבית החדש שלך, מייבש שיער מחזיק בקלות ללא קידוח חורים.המסמר הזה-פחות, שאינו מסומן בסימון יש עיצוב דבק זה בתקיפות מקלות על הקיר, מה שמבטיח לא ליפול.

5.ללא שריטות: את מייבש השיער בעל הוא בעל מבנה בסדר ABS חומר על עמידות, הכולל קל-כדי-משטח נקי זה לא לגרד את המייבש או אובייקטים אחרים.הישאר מאורגן, בלי לדאוג דפורמציה או חלש חומרים.


מפרט

  • מקור > סין

חוות דעת (0)

הוסף ביקורת