משלוח חינם ללקוחות חדשים עכשיו!

במבוק פינת ספסל מקלחת עם מדפים עיצוב הבית המושלם פנימי וחיצוני עץ, מקלחת בפינה המושב עמיד חסון

 0

₪185.79 ₪464.52

אחסון בבית & הארגון

במלאי

תיאור מלא

קוד ספק: n317512

על פריט זה פרטי המוצר

ספסל מקלחת עבור כל המקלחת שלך צריך

אנחנו יודעים שאתה אוהב לשמור את כל יסודות קרוב ליהנות אמבט מרענן.מפורטות להציע ספא לסגת, בפינה זו מקלחת הספסל מוסיף יוקרה וסגנון לחדר האמבטיה שלכם בזמן לשרת בתפקיד תומך הספסל כדי לשמור את כל שמנים, קרמים, סבונים, אמבטיות מאורגן.הוא גם יציב ועמיד להחזיק את משקל הגוף, כך שאתה יכול לשבת על זה.אתה יכול גם להשתמש בפינת המקלחת הספסל כמו אמבטיה מדפים ליד המקלחת או האמבטיה להחזיק מגבות, מוצרי טיפוח העור לאחר שיצאו.

עץ יפה עיצוב עכשווי הביתה

להגדיר את הפינה הזאת ספסל בסלון, במטבח או במסדרון להחזיק צמחים, ספרים, קישוטים אלגנטים כדי להפוך את הבית לארמון המלכותי.זה הוא כל כך תכליתי לשימוש עבור הארגון פתרונות כמו שמירה מייצר במטבח, לשים אותו על המסדרון קומפקטי מתלה נעליים ועוד הרבה יותר.

קל להרכבה

יחידה זו תגיע הביתה מפורק, אבל זה לא אומר שאתה צריך כלים כדי להתקין.יהיה לך כל מה שאתה צריך לשים את זה ביחד, מוכן לשימוש בכל מקום בפינה של הבית שלך.עמיד ויציב פנימי או חיצוני להשתמש אקולוגיים וידידותיים לסביבה, שימוש עבור אחסון או אביזרי אמבטיה מפרט טכני מק "ט יצרן באם-ה. מ. כ יצרן Bambusi הורכב המוצר מידות (L x W x H) 16.00 x 14.00 x 9.00 ס" מ


מפרט

  • סוג התקנה > בקומה סוג
  • חומר > במבוק
  • מותג > XMSJ
  • מקור > לנו(מקור)
  • לא. של שכבות > כפול

חוות דעת (0)

הוסף ביקורת