משלוח חינם ללקוחות חדשים עכשיו!

ביצה ארגונית עבור מקרר 4 Tier גלגול ביצה ארגונית מחזיק המקרר אחסון ארגונית אחסון מזון המכיל 30 ביצים

 0

₪59.03 ₪118.06

אחסון בבית & הארגון

במלאי

תיאור מלא

קוד ספק: n350337

נועד להיות המצדדים ביצה שימור, זה נוח ביצה מיכל מקרר מבטיחה את הרעננות ואת הטעם של הביצים תוך שמירה על אותם מאוחסן בנוחות וקל לשימוש.

מפרט:

שם המוצר: גלגול ביצה תיבת אחסון

חומר: PP

גודל המוצר: 35.9x7x19.9/14.13x2.76x7.83 ס "מ, טופ אורך על 30cm/11.81 אינץ'

משקל: 350 גרם

חבילת הרשימה:

ביצה תיבת אחסון*1

ראה עוד פרטי המוצר

1.לחסוך מקום: הביצה שלנו תיבת אחסון מאפשר גישה קלה 30 בודדים הביצים עם לחיסכון, רב שכבתית עיצוב.לשמור במקרר שלך מאורגן תוך ניצול מרבי של שטח האחסון והבטחת מרענן, מאובטח ביצים.

2.הטריות מובטחת: את הביצה תיבת אחסון יש 7 מעלות שיפוע זה הופך את הביצים באופן אוטומטי לגלגל למטה כדי למלא את המקום, להבטיח כי את הבכור ביצים משמשות הראשון.זה מתגלגל עיצוב המצדדים ביצה שימור ומונע קלקול.

3.בצד הדלת הארגון: חנות ביצים בקלות הודות החדשניים שלנו בצד הדלת אחסון עיצוב.תכונה זו מבטיחה את הביצים נשארות ללא פגע ורענן עבור תקופות זמן ארוכות יותר על-ידי הפחתת אוויר חשיפה איבוד לחות.

4.ייחודי מתגלגל עיצוב: דרך אוטומטית מוריד תכונה הביצה תיבת אחסון מבטיחה רעננות תענוג של ביצים.עם חדשנית מתגלגל עיצוב, למנוע קלקול מכל אחסון ממושך וליהנות כל ביצה במיטבו.

5.בשימוש נרחב: הביצה הזאת תיבת אחסון מספק אחסון מרובים תרחישים, והוא גם יפה ופרקטי.אתה יכול למקם אותו בכל מקום שאתה צריך את זה, מה שהופך אותו נוח בנוסף במטבח, מקרר אחרות או אזורי אחסון.לשמור את הביצים שלך בטוח ומאורגן בקלות.


מפרט

  • שימוש > התיק
  • מקור > סין
  • סוג > אחסון קופסאות & סלים

חוות דעת (0)

הוסף ביקורת