משלוח חינם ללקוחות חדשים עכשיו!

חג הפנסים קישוט חג המולד פנס מנורת צד לשימוש חוזר ליל כל הקדושים פנס לבלות לילה אור בר גן

 0

₪20.76 ₪41.56

לבית ולגינה

במלאי

תיאור מלא

קוד ספק: n54047

לקשט את חג המולד עם מעולים שלנו נייד חג המולד פנס!עשוי עם חומר לשימוש חוזר וכולל ביצוע מעולה, הוא מוסיף אלגנטיות ויוצר אווירה חגיגית לבית שלך.את סגנון פשוט מושלם לכל עיצוב, מה שהופך את זה די קישוט כי אתה יכול להשתמש בו במשך שנים רבות.קבל את שלך היום ולרומם את החג עיצוב!

מפרט:

שם: נייד חג הפנסים

חומר: ABS

גודל: (בערך).6.1*15 ס "מ/2.4*5.91 ס" מ

צבע: לבן

ישימות: מתאים חדר שינה, סלון, מסעדה, חג המולד ועיטורים אחרים

פונקציה: קישוט, קישוט

שים לב:

בשל שונות תאורת מסך הגדרות, פריט צבע יכול להשתנות מעט מן התמונה.

בשל שונות ידנית מדידות, בבקשה לאפשר 1-2 ס " מ הבדלים בגודל.

אריזת רשימה:

1* נייד חג הפנסים

ראה עוד פרטי המוצר

1.יוצא דופן אומנות: בעיצוב ייחודי כמו מגדלור, הפנס הזה מתגאה אומנות מעולה ופשוט אך סגנון יפה.את תחושת החמימות יוצרת אווירה חמימה, מה שהופך את זה מושלם עבור קישוטי החג.

2.זמן משרת את החיים: עם מבנה עמיד לשימוש חוזר בחומר, ניידת זה חג הפנסים תכונות מעודנות חג המולד קישוטים להוסיף חגיגי ניצוץ בכל הגדרה.זה נועד כדי להבטיח שימוש בטוח וארוך-טווח היופי.

3.ליצור פסטיבל אווירה: לשפר את רוח החג עם הנייד שלנו חג הפנסים, אשר להפריש כיף, חמוד האווירה ולהתאים את נושא חג המולד.שלהם חם, אור, סגנון פשוט להפוך אותם מושלם עבור יצירת אווירה חגיגית בבית, בגינה, או פטיו.

4.מעולה קישוטים: להגביר את רוח החג עם הנייד שלנו חג הפנסים.לתלות אותו על עץ, חלון או שולחן ולהוסיף מגע של חמימות למקום שלכם.די קישוט זה מושלם עבור כל אירוע!

5.שימוש נרחב: לרומם את מצב הרוח של כל החדר עם הנייד שלנו חג הפנסים.את עיצוב תכליתי מוסיף מגע של תחכום, מגוון יישומים, החל לחיות חדרים חדרי שינה.אידיאלי עבור שימוש יומיומי עצי חג מולד, זה חייב להיות-עבור אלגנטי עיצוב הבית.


מפרט

  • חומר > PVC
  • אלקטרונית > no
  • מספר הדגם. > נייד חג הפנסים
  • מקור > סין
  • אירוע > חג המולד

חוות דעת (0)

הוסף ביקורת