משלוח חינם ללקוחות חדשים עכשיו!

רול מתכוונן בר לכיבוי אש הר מחזיק עבור טי-ג 'יי ג' יפ רנגלר JK JKU JL UTV פולאריס ריינג ' ר RZR קרוואן

 0

₪131.47

הפנים אביזרים

במלאי

תיאור מלא

קוד ספק: n57795

רול מתכוונן בר לכיבוי אש הר מחזיק עבור טי-ג 'יי ג' יפ רנגלר JK JKU JL UTV פולאריס ריינג ' ר RZR קרוואן [איכות גבוהה]חומר מטף הר זה עשוי פרימיום חסון סגסוגת אלומיניום, כל מאלומיניום, במקום לקרוע-בנפרד-בקלות בד.עמיד יותר, לא חלודה, לא לדהות.מראה ייחודי לעשות את זה הוא ייחודי עם אחרים.

[פונקציה]לכיבוי אש בעל רול בר יכול לתמוך 1-10Lb לכיבוי אש.מחזיק את המטף כיבוי אש בתוקף בטוח על מהמורות כביש.שנייה אחת כדי לשחרר את ידי משיכת הכפתור האדום לקחת את זה בעת הצורך.לא רק מטף הולדר, אבל גם עובד נהדר כמו בקבוק מחזיק בקבוקי מים.

[FITMENT] המטף הרכבה מחזיק מתכוונן, מתאים עבור ג 'יפ רנגלר JK JKU 2007 ל-2018, JL JLU 2018 עד 2021, אל ג' יי-2004 ל-2006, טי-ג ' יי, מ-1996 עד 2006, YJ 1987 עד 1995 .גם מתאים UTV כגון הונדה, עבור ימאהה, על פולאריס, על קוואסאקי, יכול אני, על Kymco ועל בובקט.מתאים כמעט לכל רכב, RV, המטבח וכו'.גם יכול להשתמש ב-גן, בית, משרד, שטח ציבורי וכו'.

[התקנה קלה ומהירה שחרור]קל להתקנה.לצרף את מטף כיבוי האש סוגר את גליל על ידי מתלה מתכוונן, טבעות, לא קידוח.יד אחת משוך את הכפתור האדום הוא אופקי, היד השנייה משוך את המטף כיבוי אש אנכית.זה קל ומהיר כדי לשחרר את מטף כיבוי האש.מטף הסוגר יש ארבעה בולטים ברזל חרוזים כדי למנוע את מטף כיבוי האש מנפילה.

צבע:שחור

חומר:סגסוגת אלומיניום

גודל:18.5 ס "מ x 11.5 ס" מ x 9.8 ס " מ

תכולת חבילה:

1 * הר (הבסיס להפרדה מחזיק)

4 * מהדק הרכבה

רק מעל חבילת תוכן, מוצרים אחרים אינם כלולים.

הערה: אור ירי מציג שונים עלול לגרום צבע של פריט בתמונה קצת. שונה הדבר האמיתי.המדידה מותר השגיאה +/- 1-3 ס " מ.


מפרט

  • מקור > סין

חוות דעת (0)

הוסף ביקורת