משלוח חינם ללקוחות חדשים עכשיו!

חג מולד קישוט שרף סנטה קלאוס Kawaii מיני עץ אייל שלג חג המולד פסלון חג המולד שמח 2023 שנה חדשה 2024

 0

₪3.40 ₪6.16

לבית ולגינה

במלאי

תיאור מלא

קוד ספק: n93819

נקודות לשיחה:

1.עמיד, עמיד למים: עשוי אמין נגד חלודה שרף חומר, זה קישוט לא בקלות מעוותת ולא יכול לעמוד בתנאי מזג אוויר קשים.הוא גם נטול ריח ובטוח עבור המשפחה שלך, חיות מחמד.

2.Creative DIY: ליצור משלך קישוט חג המולד עם סצינות שונות ואלמנטים.תנו לדמיון שלכם להמריא ולקבל חדשני עם DIY קישוט פרויקטים.

3.תכליתי קישוט: גינון זה קישוט חג המולד יכול להיות ממוקם על משטחים שונים, כגון ספרים, אח, אדן החלון, עץ חג המולד, או על השולחן, כדי ליצור אווירה חגיגית.

4.תוסס חג המולד חיות מחמד: אלה גינון קישוטים תכונה מחמד חמוד צורות של סנטה קלאוס, איש שלג, הרכבת התיבה, גרביים, פעמונים, מתנות, ואלמנטים אחרים.הבעות פניהם ותנועות תוסס ומצחיק.

5.שמחת החג: גינון זה קישוט חג המולד יאפשר לך להרגיש את השמחה לקראת עונת החגים.זה יוצר חזקה חג המולד האווירה מהדהד את נושא חגיגי חגיגה.

אלה חג המולד זעיר צלמיות בעל מבנה מחומרים באיכות גבוהה שרף חומר מושלם כדי להתאים דקורטיביים שונים סצנות ואלמנטים החגים!עם חג המולד הקלאסי אלמנטים המתארים נוח הקלעים על ידי האח, אתה לא יהיה מסוגל לעמוד בפני הרצון להחזיק אותם בידיים שלך.

שם המוצר: חג המולד קישוטים גינון

המוצר חומר: שרף

קצת טיפים:

1. בשל טמפרטורת הצבע של התצוגה, מצלמה, אור הסביבה ואת כישורי הצילום, וכו'., אולי יש צבע קלה ההבדל תמונות של כמה מוצרים, והצבע הוא כפוף המוצר בפועל!

2. בשל שונות ידנית מדידות, בבקשה לאפשר קלה ההבדל בגודל.

הרשימה:

חג המולד זעיר צלמית*1


מפרט

  • מספר הדגם. > גינון קישוט חג המולד
  • אריזה > לא קופסא מתנה
  • סוג של הסיטוניים > no
  • אלקטרונית > no
  • מקור > סין
  • הגדרת סוג > no

חוות דעת (0)

הוסף ביקורת