משלוח חינם ללקוחות חדשים עכשיו!

8Pcs להגדיר החלקה מיטה זוגית קליפים שמיכת פוך, שמיכה קליפ Needleless פוך קליפים שמיכות מהר קליפ כיסוי השמיכה גיליון Fixer

 0

₪4.82 ₪12.69

אחסון בבית & הארגון

במלאי

תיאור מלא

קוד ספק: n211499

לשמור על השמיכה שלך מאובטח עם שלנו מאוד אלסטי האבזם עיצוב פוך קליפים!Anti-slip עיצוב עם חתול הצבת המראה מבטיח את השמיכה נשאר במקום אחד בזמן לא לפגוע במרקם.אוניברסלי משתמשים באמצעים האלה קליפים עבודה על כל תשתית שייך לך!

מפרט טכני:

שם המוצר: פוך קליפים

צבע המוצר: שקוף/ורוד/כחול

גודל מוצר: 6.5*2.5 ס " מ

המוצר משקל: 12g/חתיכה

המוצר חומר: ABS

צורה: החתול טופר

רשימת המוצרים:

1 סט* השמיכה קליפים (8 יח')

הערות:

בשל שונות תאורת מסך הגדרות, את צבע המוצר עשויים להיות שונים מעט מן התמונה.

בשל ההבדל ידנית מדידה, בבקשה לאפשר 1-3 ס " מ. ההבדל בגודל.

ראה עוד פרטי המוצר

1.בטוח עיצוב: נבנה עם חומרים באיכות גבוהה, אלה פוך קליפים לא נזק השמיכה שלך או לגרות את העור שלך.הכתבות האלו לא דורשים מחטים או מגנטים זה יכול לפגוע השמיכה שלך.

2.החתול טופר עיצוב: אלה פוך קליפים חתול הצבת מראה זה מוסיף כיף וקסם המצעים שלך.הם עוזרים לך להרגיש את השמחה של הפיכת המיטה שלך.

3.נוח לשימוש: חסוך זמן עם פוך קליפים.את מאוד אלסטי האבזם עיצוב מחזיקה את השמיכה במקום צעד פשוט, ללא צורך חורים, ושומר עליו מפני הסטה או אגידה למעלה.

4.לחסל את השמיכה החלקה: אנטי סליפ העיצוב שלנו פוך קליפים עוזר למנוע תזוזה, הקפדה על שקט ונוח לישון.עם אחיזה חזקה, זה יכול להחזיק את השמיכה בחוזקה.

5.שימוש אוניברסלי: אלה פוך קליפים מתאימים עובי שונות, שמיכות, מ דק עד עבה, והוא יכול לתת לכם ולמשפחותיכם חברה חמה כל השנה.


מפרט

  • מספר הדגם. > השמיכה קליפים
  • חומר > פלסטיק
  • מקור > סין

חוות דעת (0)

הוסף ביקורת