משלוח חינם ללקוחות חדשים עכשיו!

אופנתי נחל כיור מזרן החלקה עמידות אנטי ליפול צלחת ייבוש משטח חלק משטח צלחת ייבוש משטח עבור בתי קפה להטביע מחצלת

 0

₪26.55 ₪37.94

לבית ולגינה

במלאי

תיאור מלא

קוד ספק: n83678

הכיור שלנו מחצלות, המגנים עשויים באיכות גבוהה חומר PVC מיועד בכיור שלך.לא רק שהם מוסיפים יופי ומרקם הכיור שלך, אבל הם גם מאפשרים למים להתנקז בצורה חלקה.מושלם עבור הגנה על הכיור שלך מפני שריטות, שחיקה.יכול לשמש גם בחדר האמבטיה!

מפרט:

המוצר חומר: PVC

גודל המוצר: 40 ס "מ×30 ס" מ/15.75*11.81 אינץ'

רשימת המוצרים:

2*כיור מחצלת

הערות:

בשל שונות תאורת מסך הגדרות, את צבע המוצר עשויים להיות שונים מעט מן התמונה.

בשל ההבדל ידנית מדידה, בבקשה לאפשר 1-3 ס " מ. ההבדל בגודל.

ראה עוד פרטי המוצר

1.נהדר חומר: עשה עם באיכות גבוהה PVC חומר, זה כיור מזרן לא רק עמיד, עמיד בפני דפורמציה, אלא גם ידידותי לסביבה וללא ריח, להבטיח את הכיור נשאר מוגן על פי זמן השימוש ללא כל דאגות על חומרים מזיקים.

2.מיוחד נחל עיצוב: זה כיור מחצלת לא רק מגן על הצנרת מפני שריטות, כתמים, אבל יש גם anti-slip, עיסוי אפקטים שהופכים את המטבח שלך יותר נוח.את נחל-כמו משטחים מוסיף יופי ומרקם הכיור שלך.

3.כיור מגן: שומר הכיור שלך מפני שריטות, כתמים עם מחצלת זה מיועד לכיור במטבח.יוצא הדופן ועמידות cleanable חומר לעשות את זה מאוד עמיד בפני מים גבוה לחץ וחום.לשמר את הכיורים תוחלת חיים ולמנוע פוטנציאל זיהום.

4.ניקוז פתרון: לשמור את הכיור נקי ובטוח מפני נזקי מים באמצעות הכיור שלנו מחצלת עם ניקוז עיצוב.מחצלת יש הרבה חורים קטנים כדי להבטיח חלקה מים ניקוז ולמנוע הצטברות של לכלוך וחומרים מזיקים.

5.בשימוש נרחב: זה כיור שטיח זה נעשה שימוש נרחב מרפסת, כיור מטבח, חדר כביסה או חדר האמבטיה, מביא נוחות ויופי את החיים בבית שלך.שלה עמיד וגמיש, חומר מגן מפני שריטות, צ ' יפס.


מפרט

  • סגנון > סגנון קלאסי
  • צורה > סיבוב
  • מקור > סין
  • חומר > במבוק

חוות דעת (0)

הוסף ביקורת